Crossing Border – MultiMediale Mythen

25 oktober 2008 § Een reactie plaatsen

Van 18 tot en met 22 november is in Den Haag de zoveelste editie van het internationale literaire cross-over festival Crossing Border. Net als vorig jaar zal ik optreden, maar ditmaal ook voor het eerst tijdens het kinderprogramma BorderKids op 19 november vanaf 14.00 in Theater Cuatro samen met Bob Wolkers, Noa Eyl en Leonie Hulsman. Ik zal voorlezen en vertellen over ‘Zullen we een bos beginnen?’.

Daarnaast presenteer ik op 20 november het MultiMediale Mythen programma ‘Het kind en de kat’ waarvoor 10 scholieren een nieuwe mythe schreven op basis van de mythe ‘Het kind en de kat’, deze 10 verhalen worden afgeschreven door 10 schrijvers, ik ben ook een van hen. Op 20 november is de presentatie van het boek waarin alle verhalen zijn opgenomen. Het boek wordt gemaakt door de kunstenaar Willehad Eilers en de andere schrijvers zijn: Thijs de Boer, Raoul de Jong, Pim te Bokkel, Najiba Abdellaoui, Janneke van der Horst, Hadjar Benmiloud, Ebele Wybenga, Chiron Holwijn en Bernard Wesseling. Kijk op deze website voor meer informatie.

Tot slot zal ik samen met Thijs de Boer ik op 20 november van 21.40 tot 22.00 nog voorlezen in Theater Cuatro. Na afloop zal ik signeren in de boekenstal van Selexys Paagman.

Kortom genoeg redenen om naar dit unieke festival te komen!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Crossing Border – MultiMediale Mythen voor Jaap Robben.

Meta

