Youp van ’t Hek over ‘Zullen we een bos beginnen?’

1 november 2008 § Een reactie plaatsen

“Mooi, leuk, grappig, origineel, ontroerend, op het verkeerde been zettend. Louter enthousiast ben ik over de bundel. Heb hem op de weg terug van een voorstelling met veel plezier tot me genomen en het boekje een tijdje in de auto gehouden om het nog eens door te kijken. Ik lees graag op de terugweg van een voorstelling. De enige manier om mijn vlak daarvoor geëxplodeerde hoofd rustig te krijgen. Grote glimlach overviel me.” – Youp van ’t Hek

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Youp van ’t Hek over ‘Zullen we een bos beginnen?’ voor Jaap Robben.

Meta

