te gast in Oeverloos op KINK FM

27 november 2008 § Een reactie plaatsen

Op de zondagavond van 30 november ben ik tussen 19.00 en 21.00 te gast in het radioprogramma Oeverloos op KINK FM, gepresenteerd door Leon Verdonschot, bijgestaan door huisdichter Daniel Dee. Twee uur lang zullen we praten over poëzie, het leven ansich, politiek, luisteren naar door mij uitgekozen muziek en ik zal voorlezen uit ‘Zullen we een bos beginnen?’.

Vorig jaar was ik ook te gast in dit programma en ik vond dat toen een bijzonder fijne avond. Mocht je uitzending missen, via internet is het programma terug te luisteren. Klik hier, als je wilt.

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu te gast in Oeverloos op KINK FM voor Jaap Robben.

Meta

