Onomatopee van Helmond

12 mei 2009 § Een reactie plaatsen

Het jaar 2007 was pas een paar dagen oud toen ik een lang weekend ging logeren bij een voor mij onbekend gezin in Helmond. Voor het schrijfproject Onomatopee  verbleven 10 Brabantse schrijvers een weekend in Helmond om zich daar te laten inspireren voor een verhaal. Cameraman Kurt Augustyns volgde mij dat weekend en legde vast wat we zoal meemaakten. Mijn verhaal ‘Honderdvijftig blokfluiten’ verscheen in de bundel Onomatopee en een fragment verscheen later in het tijdschrift Blaadje.  Onlangs kwam ik onderstaande filmpjes tegen op YouTube, voor iedereen die geïnteresseerd is in het dagelijks leven van Helmond.

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Onomatopee van Helmond voor Jaap Robben.

Meta

