Van 3-10 juni naar Wit Rusland

3 mei 2010 § Een reactie plaatsen

Na een poëziefestival eind mei in Slovenie ben ik nu uitgenodigd om van 3 tot en met 10 juni naar Wit-Rusland te komen om op te treden tijdens het Festival of National Cultures in de stad Grodno. Ik ga samen met Roel Dullart. Hij is zanger en muzikant en zal mijn gedichten ondersteunen met muziek. Daarnaast speelt en zingt hij liedjes van zijn eigen groep ‘De Andersons‘. Mijn gedichten worden vertaald naar het Russisch door Nina Targan Mouravi en deze zal ik zelf voorlezen. Uiteraard na lang oefenen.

We spelen op 6 juni tijdens het festival. Maar de organisatie was zo enthousiast dat we op 4 juni mogen optreden tijdens de opening van het festival op het hoofdpodium. Daar worden maar liefst 30.000 mensen verwacht! Spannend!

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Van 3-10 juni naar Wit Rusland voor Jaap Robben.

Meta

