Kwatta klas XL

24 april 2012 § Een reactie plaatsen

Vorige week is de tournee gestart van de Kwatta Klas XL. Theatergroep Kwatta vroeg 4 schrijvers (Thijs Goverde, Evianne Lammers, Simon van der Geest en mij) om een theatertekst te schrijven die in een klas speelt. Dat leverde vier voorstellingen voor elke twee leerjaren van de basisschool. Mijn stuk ‘Ik zal nooit leren wegrennen’ speelt in de groepen 3 en 4.

Stiekem ben ik  een kijkje gaan nemen in een klas in Groesbeek die verrast werd door mijn voorstelling die plotseling hun klas binnenviel en dat was fantastisch om te zien. De tournee duurt tot de zomer en de voorstelling speelt meer dan 80 keer op scholen door heel Gelderland.Afbeelding

Reacties zijn gesloten.

Wat is dit?

Je leest nu Kwatta klas XL voor Jaap Robben.

Meta

