ANV Debutantenprijs 2015 voor BIRK

21 september 2015 § Een reactie plaatsen

jaap ANVIn het Energiehuis in Dordrecht kreeg ik gisteren de ANV Debutantenprijs voor Birk! En daar ben ik uiteraard zeer mee vereerd. Op de foto zie je mijn glimmend blije hoofd. En van het geweldige prijzengeld ga ik allereerst een potje rouge kopen om mijn fontanel te poederen!

Voorheen heette deze prijs de Academica Debutantenprijs en dit jaar werd deze voor de 20e keer uitgereikt. Eerdere winnaars waren onder andere Anne Enquist, Ricus van Coeveringen, Gerbrand Bakker, Peter Buwalda, Shira Keller en Erwin Mortier. Het is de prijs voor het mooiste debuut van het jaar. Mijn twee mede genomineerden waren Nina Weijers en Nina Polak, koop en lees vooral hun boeken!

Reacties zijn gesloten.

Wat is dit?

Je leest nu ANV Debutantenprijs 2015 voor BIRK voor Jaap Robben.

Meta

