European Literature Night

12 april 2016 § Een reactie plaatsen

Een tijdje geleden kwam er een deftig telefoontje. Of ik deel wilde nemen aan de European Literature Night in de British Library in Londen. En wel op tijdens het European Literature Festival op 11 mei 2016 over nieuwe vertaalde Europese literatuur. Die avond zal ik samen te gast zijn met de Sloveense Gabriela Babnik, de Turkse schrijver Burhan Sönmez, de Deense Dorthe Nors, Alek Popov uit Bulgarije en fantastische Peter Verhelst uit België. En ik dus. We zijn gekozen uit meer dan 65 auteurs die hiervoor werden voorgedragen. Om 18.30 begint het programma in de British Library. In de middag om 14.00 schuif ik ook aan bij een panelgesprek over extremen in plek en psyche voor je personages bij de Open Universiteit.

Op de avond van 10 mei ben ik te gast bij het European Literature Festival in Newcastle om te praten over ‘You have me to love’ (Birk) samen met de Sloveense Gabriela Babnik.

Reacties zijn gesloten.

Wat is dit?

Je leest nu European Literature Night voor Jaap Robben.

Meta

