Agenda Frankfurter Buchmesse

15 oktober 2016 § Een reactie plaatsen

frankfurter-buchmesseMocht je op de Buchmesse zijn en zin hebben om mij tegen te komen, dan is het toeval enigszins te sturen. Dit is wat ik daar namelijk onder andere ga doen:

Gedurende de gehele Buchmesse zal op het centrale plein van het beurscomplex in een van de drie prachtig ontworpen huisjes die daar staan, de VR-reality animatie Tafelgeheim te zien zijn. Op 18 oktober 2016 zal er in de Tageschau van Das Erste om 20.00 aandacht zijn voor Tischgeheimniss, zoals de Duitse titel is.

21.10.2016

11.00 – 11.20 – Guest of Honour Pavilion – Forum Level 1 – FBM16 – Benjamin Leroy en ik zullen vertellen over onze samenwerking en wat wij delen in ons werk. Een idee is nooit van een van ons twee, we delen al onze ideeën om samen te zoeken naar wat het beste werkt in beeld of in taal.

12.30 – 12.50 Hall 5 C88 – Lowlands Stage – FBM16 – Petra Bamberger zal mij interviewen over de Duitse vertaling van Birk. Over het verhaal, de ontstaansgeschiedenis en mijn werkwijze. Petra Bamberger werkt voor de Stadsbibliotheek van Nürnberg.

22.10.2016

14.30 – 14.50 Hall 5 C88 – Lowlands Stage – FBM 16 – Samen met Sara Kolster zal ik vertellen over het Virtual Reality project waar wij samen aan werkte. Ik schreef het scenario voor Tafelgeheim. Vanuit twee perspectieven is het gesprek tussen een vader en een dochter te beleven, door hun eigen ogen en ieder met hun eigen fantasieën. Fotograaf en literair agent Alexander Schwarz zal het gesprek leiden.

23.10.2016

12.00 – 12.45 Guest of Honour Pavilion – FBM16 – Meet the Makers. Katharina Borchardt zal Bregje Hofstede, Stefan Brijs en mij interviewen over de Duitse vertalingen van onze romans.

Wil je meer weten en lezen over het gastlandschap van Nederland en Vlaanderen en hoe daar onder de artistiek leiding van Bart Moeyaert fantastisch vorm aan is gegeven. Kijk dan hier.

Reacties zijn gesloten.

Wat is dit?

Je leest nu Agenda Frankfurter Buchmesse voor Jaap Robben.

Meta

