12e druk

19 oktober 2016 § Een reactie plaatsen

Ooit tijdens het schrijven van Birk, vroeg ik me weleens af; zou er íemand zijn die dit wil lezen.  De eerste honderd exemplaren zouden nog wel verkopen maar daarna? Ik nam me voor het eens economisch te bekijken. Daarom rekende ik uit dat ik er misschien wel 5000 uur aan Birk geschreven had. Stel dat het lezen gemiddeld 7 uur zou kosten. Dan zouden er 714 mensen dit boek uit moeten lezen. Dan zou er voor elk uur dat ik aan het schrijven was, iemand op de stoel in de hoek van mijn werkkamer plaatsnemen en lezen. Elke lezer meer dan 714 zou dan een geluk zijn, extra.Binnenflappen paperbirk.JPG

Vandaag kreeg ik de 12e druk, de paperback. Het blijft niet echt te bevatten. En hij ziet er ook nog eens prachtig uit, dit zijn de binnenflappen. En ook nog eens voor maar €12,50.

Reacties zijn gesloten.

Wat is dit?

Je leest nu 12e druk voor Jaap Robben.

Meta

