Soort van Tovenaars

13 november 2017 § Een reactie plaatsen

In Villa Verbeelding in het Vlaamse Hasselt is een prachtige tentoonstelling geopend rond vier illustratoren en dichters. Hans en Monique Hagen, Edward van de Vendel, Bette Westra, Mathias de Leeuws, Sylvia Weve en Charlotte Dematons.

Het is met zoveel liefde en zorg samengesteld dat je er verlegen van wordt. Een kring van prachtige kijkstoelen waarin je gedichten kunt beluisteren en prenten te bekijken zijn. Onze bundel ‘Als iemand ooit mijn botjes vindt’ staat centraal in onze stoelen. In de rug van elke stoelen is een kleine vitrine ingericht. In mijn vitrine kun je een verhaal lezen waar ik me nog steeds voor schaam. En mijn allereerste zelfgeschreven verhaal is te lezen. De tentoonstelling is tot en met 31 maart 2018 te bekijken en zal daarna door Vlaanderen rondreizen langs bibliotheken.

Reacties zijn gesloten.

Wat is dit?

Je leest nu Soort van Tovenaars voor Jaap Robben.

Meta

